tisdag 27 juli 2010

Förra veckan blev det en runda till Gualöv, snacka lide skit med Olsson. Hemma runt 06.00 på morgonen... & Östersjö är över.. VILKA DAGAR! Fredagen, förfest på Stärnöplan, där även Marco överaskade mig och dökupp.. SUPRISEN. In till stan och thjoa med Parad,Marco,Bror,Jimmie och de övriga puckorna! Sjukt kul. Jimmie fick kånka runt på mig halva kvällen, hade världens skoskav! Däckade jämte mraco snabbare än kvickt när vi kom till Asarum! Lördagen, hem och in i duschen för att sedan bege sig till Pappa på den traditionella Östersjö festen... Karlström drack nog lite för mkt Razz & Öl. Plus att de regnade så jag såg ut som en blöt katt, men jag fick min Hello Kitty gosse djur! Helt klart värt de. Marco hämtade mig lagom mitt i natten när pappa/co skulle hem. Tryckte en tröja till pappa "Pappa! Jag älskar dig!" Så bäst jag är :)Söndagen? Sleden som ett djur, och det blev pyjamas för min del, som jag är även gick till affären med, jag menar? Umgås man med mig så kan allt hända ;)

Lääängtar sjukt mkt till Turkiet just nu... & Kul ska de bli. Annars? Mnjaaa, Jobbat lide, stojjat lide och allmänt levt livet med de bästa! Och med tanke på att det är sol idag så blir det solning... Palmé behöver få komma ut och lufta sig lide ;)

Slänger in lide knas bilder.. Resterande finns på fejjan ;)












0 kommentarer: