20 konstverk!

onsdag 28 juli 2010

Åkte in till stan igår med Parad, drack kaffe hemma hos honom, och enbart snackade skit! När vi igentligen skulle åka och dra upp Palmé och Matte så slog det mig att jag ville tatuera mig. Så jo visst.. Så blev det med... 4 nya mästerverk på min kropp... JAG ÄLSKAR TATUERINGAR, och kommer alltid att göra.. Det är lixom jag! Och de rör mig inte ur ryggen vad folk tycker, för de är min personlighet! Avslutades med burgare på donken... Han vara hemma i 10 min, därefter som min egna lilla Mulle Meck..Kollade på en värdelös skräck film... Och lia rädd varje gång! Kom i säng 04.30.. Jävla Tre kronor.. Palmé har fått hem de resterande av alla SE.. Har man väl börjat titta så är det kört sen..

Vad händer idag ? Som vanligt så har jag inte kommit så långt än.. Måste få i mig min dos av kaffe & nikotion innan hjärnan börjar rulla som den ska... Joo, Jag ska kolla om de kommit ut några nya 3:or, efter som de finns planer... BIG PLANES! <3

Slänger ut en bild...

Knaan - Wavin Flag [ South Africa 2010 Official Theme Song ] - Jävla låt jävel te o sätta sig på hoet!

0 kommentarer: