onsdag 4 augusti 2010

OJ! Ja, det var ju ett tag sen jag skrev här märkte jag... Slarv! Men ett tecken på att jag har mer saker att göra än att sitta vid datorn :) Blev lite sjukhus vistelse för min älskling.. Blintarmen! Men den är nu borsta, tack och lov för detta!
Jag har faktiskt inte så mk att uppdatera mer än att jag älskar livet som det är just nu... Flytten var de bästa jag kunde göra faktiskt! Och åååh JA! Förra veckan fick vi verkligen TOPPEN beskedet.. Ååååh herregud säger jag ba! Inget turkiet för oss inte ska jag tala om! UTAN NÅGOT SOM ÄR FAN SÅ MKT bättre, Khaolak Laguna Resort <3 Att bara få ett samtal & att vi fick välja EXAKT vart vi ville.. Ja, vad ska man säga! Vi var helt lyriska hela dagen och är väl de fortfarande... UNDERBART!

Melwin bara växer och växer! Förstår inte vart tiden tar vägen... Hoppas att han ska trivas på sitt nya dagis iaf! :) Men har lär ju har kommit in i tidig trots ålder, eller så har han enkelt fått mitt humör fast gånger 10? Och han 10:e tand är på väg ut! = att de kliar och tjurs för ALLT! Mamma & Palmés prins :) <3

Ska vara ärlig och säga att jag hoppas att de inte blir ngn bilaffär, så jag kan få äran ist.. Kär och galen i bil jävlen... <3

NY MUSIK som traggas in & ut ;

30H!3 - My first kiss
Hardcore Superstar - Wild boy
K´NAAN - Wavin flag
K´NAAN - Take a minute
In the Ayer - Flo Rida
Riverside - Sidney Samson
Proud to be a stoner - Kottonmouth kings

- Älskar dig Palmé <3

0 kommentarer: