WOOOW

fredag 30 juli 2010

Min & Palmés överaskning igår gjorde nog ta mig fan hela året och framåt... när man knappt kan hålla tillbaka tårarna för att man är så sjukt glad, då är de verkligen på TOPP! VI HAR NÄMLIGEN FÅTT EN RESA TILL - !!!!! Vaaaa & hur låter inte de? EN RESA! Idag ska vi in till stan (K-hamn) och kolla vidare i Katalogerna osv, resemålet är ju redan bestämt.. Men alla dessa timmar i flygstolen kommer göra mig dum i hoet (mer än vanligt!) Så sjukt mkt som behöver fixas innan... Ååååh herregud, Åååh herregud, åååh herregud.. Kan fortfarande inte smällta de..

Vad händer annars på fronten? Stylat om mitt hår har jag lyckats med.. Får slänga upp en bild inom kort! Just nu är de lite vääääl tidigt på morgonen.. Palmé väcker mig. FÖRSTA GÅNGEN! Annars är de jag som brukar få väcka henne och då runt 14.00 och framåt! De går bra för oss?!

Nehe lide Kaffe på detta...

- Tycker om dig mega mkt <3

0 kommentarer: